2015. december 29., kedd

Kihívás- 2016: A változás éve!

Sziasztok, 
mint azt a tegnapi bemutatkozó részben említettem rengeteg újdonsággal fogok jelentkezni az idén. Már sok új ötlet kavarog a fejemben, melyek közül az elsőt el is hoztam.
Előljáróban annyit, hogy, aki vállalja velem együtt a kihívást az készítsen egy before-after képet, ha lehet és aki meri az küldje el nekem is akár és motivációként kiteszem a blogra! Mivel én inkognitóban játszok ezért én a milliméter és centiméter változásokat fogom közölni veletek. (természtesen azt is bátran elküldhetitek!)
De nem húzom tovább az időt, lássuk mi a feladat!

fit, nike, and fitness kép

A kihívás lényege, hogy a decemberben felszedett plusz kilókat eltüntessük és elkezdjünk felkészülni a nyárra. Igen, tudom ez egy átlagos "fogyjunk le" duma, de szerintem együtt csinálni mindig könnyebb, mint egyedül. Én minden héten jelentkezni fogok egy összesítő bejegyzéssel, amiben az egész héten tett dolgaimat fogom leírni, ti pedig akár hetente, de a hónap végén küldhettek egy üzenetet, képet amiben megmutatjátok miként hatott rátok az új életforma. 

                                     pink, fitness, and sport kép

A szabályok a következőek: 


1.     Jelölj ki a héten 4 napot (legalább), amikor biztosan tudsz mozogni és egyet, amikor pihensz.
2.     Szedj össze 2 edzőnadrágot és annyi edzőfelsőt, ahány nap tornázol. 
3.     Vidd ki a szobádból az összes édességet, pizzás dobozt, gyorséttermes kupont... stb és igyekezz elkerülni azt a helyet, ahová ezeket teszed. 
4.     Szellőztesd ki a szobádat és takaríts is ki.
5.     Készíts egy 31 napos leegyszerűsített naptárat, amiben jelölheted, hogy az nap mit tettél az egészségedért. 
6.     Ebben az egy hónapban NE egyél édességet, NE igyál cukros üditőt. 
7.     Rendszeresíts egy flakont (1,5l), amiből VIZET iszol. A hónap végére a legjobb, ha eléred azt, hogy egy nap kétszer töltesz bele és mind a kétszer elfogy. 
8.     Állíts össze egy számodra megfelelő és teljesíthető edzéstervet. (a sajátom érkezik hamarosan!)
9.     Ne legyen olyan nap, amikor elgyengülsz, 1 hónapig bírd ki.
10. Ha elgyengültél másnap kelj korán és csinálj duplaedzést illetve a következő hónapban plusz egy napig "böjtölj".
11. (10+1) Ne hallgass másokra! Amit teszel MAGADÉRT teszed!

Igazán egyszerű tehát a feladat és tényleg bárki számára teljesíthető. Természetesen nem hagylak titeket magatokra a hónap során ugyanis minden KEDDEN és SZOMBATON érkezek összegzéssel, inspirációkkal, újdonságokkal...
Ha bármilyen nem érthető kérdésetek akadna az alábbi helyeken értek el:
lorenbee21@gmail.com, facebook oldal, facebook profil


10 megjegyzés:

  1. Kedves író!

    Ez az én blogom:http://falusi-eletem.blogspot.hu/

    Októberi bejegyzésemben írtam a fogyásomról, Kemény kihívás a címe.Szerintem olvasd el, hiszen tudásodat kiegészítheted vele :) Nekem is sokat segített, 8 hónap alatt 11 kilótól szabadultam meg :) Jelenleg is folytatom a fogyásomat.
    Sok sikert, hajrá! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon jó, és ígéretes ötletnek hangzik!:)
      Megmondom őszintén, erre vártam. Hogy valaki egy ilyet elindítson, hogy önbizalmat adjon nekem is, és másoknak is! Ez egy zseniális ötlet! Akár fogyásról, akár szálkásításról beszélünk, mindenkinek sikerülni fog, én bízok ebben. Hisz ahogy ezt te is írtad "együtt csinálni mindig könnyebb".
      Az én esetemről annyit, hogy a többiek mindig csesztetnek, mert szoktam mondani, hogy dagi vagyok. Erre ők le anorexiásoznak, de én ezt nem olyan értelemben értem.
      Én régóta kockás hasra, és izmos kezekre vágyok. És úgy érzem, hogy ez most tényleg erőt adott! Nagyon, nagyon köszönöm!:) :*

      Törlés
    2. Szia kedves Virág! :)
      Köszönöm, hogy megosztottad velem az oldaladat, követni foglak. Gratulálok az elért eredményekhez! :)

      Törlés
    3. Szia Liliána!
      Örülök, hogy csatlakozol hozzánk. Ne foglalkozz mások rosszindulatú megjegyzéseivel, mert valószínűleg csak irigyek a bomba alakodra.;)
      Együtt megoldjuk azt a kocka hasat!!! :)
      Puszillak!

      Törlés
  2. Nagyon jó ötlet a blogod,sok ember nem tudja egyedül elkezdeni a fogyást! Bár szerencsémre nincs nagy túlsúlyom, de csatlakozom hozzátok,mert fontos a sportolás népszerűsítése! :) kitartást kívánok mindannyiotoknak! Ügyesek lesztek,csak higgyetek magatokban!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves szavakat! :)
      Igen, a közösség ereje hatalmas. Örülök, hogy velünk tartasz, kívánok minden jót neked! :) Kívánok erőt, kitartást neked. Puszillak!

      Törlés
  3. Szia!
    Jó ötlet a kihívás, meg is fogom csinálni^^
    Én ajánlom neked Tiffany Rothe videóit. Egy hónap után van látható eredmény:) https://www.youtube.com/watch?v=ql1d-qPkhhE

    Sok sikert a fogyáshoz:)

    VálaszTörlés
  4. Istenem ez tényleg egy nagyon jó ötlet! :)
    Mindig neki kezdek valakikkel, de álltalában mindig abba hagyja valamelyik fél és így az a vége hogy az egész abba marad...
    Így legalább mindenkinek megmarad végig a motivációja :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, ha tetszik!
      Mi nem adjuk majd fel! :)

      Törlés